< گروه سازنده نرده و حفاظ ساختمان در تهران :: india dates fruits

india dates fruits

dates fruits in india

india dates fruits

dates fruits in india

  • ۰
  • ۰

حفاظ پنجره یکی از مهم‌ترین ارکان صنعت ساخت و ساز به شمار می‌رود و تأثیر بسیار زیادی در افزایش امنیت و زیباسازی نمای خارجی ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری دارد. اگر دقت کرده باشید در اکثر ساختمان‌های موجود در ایران به ویژه آپارتمان‌های مسکونی می‌توان حفاظ‌های پنجره و حفاظ‌های بالکن را مشاهده کرد. البته عده‌ای از افراد نیز به دلیل عدم آگاهی از فواید و مزایای حفاظ‌های آهنی تمایلی به استفاده از این فاکتورهای مهم امنیتی در پنجره و بالکن ساختمان‌های خود ندارند و معتقدند که باعث دلگیر شدن فضای داخلی منازل آن‌ها می‌شود. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌ها و مزایای نصب حفاظ پنجره توسط گروه سازنده نرده و حفاظ ساختمان در تهران توضیح دهیم.

حفاظ پنجره و بالکن

حفاظ پنجره چیست؟

حفاظ پنجره یک نوع سازه فلزی بسیار مقاوم است که برای جلوگیری از ورود افراد سارق به داخل ساختمان روی پنجره‌ها نصب می‌شود. در گذشته حفاظ‌های پنجره هنگام ساخت پنجره‌ها به آن‌ها وصل می‌شد، اما امروزه حفاظ‌ها را به صورت جداگانه روی پنجره‌های یو پی‌وی‌سی نصب می‌کنند. افرادی که ساعات زیادی از طول شبانه روز را در بیرون از منزل سپری می‌کنند، برای افزایش امنیت در کنار روش‌هایی مانند نصب دوربین مدار بسته، جوشکاری نرده و حفاظ دیوار، ساخت حفاظ بالکن و درب‌های ضد سرقت از حفاظ‌های پنجره نیز استفاده می‌کنند. آمارها نشان می‌دهد که حدود سی درصد از جرائم سرقت از طریق ورود از پنجره‌های ساختمان اتفاق می‌افتد. بنابراین ساکنان یک ساختمان هر چقدر پنجره‌ها را ایمن‌سازی کنند به نفعشان خواهد بود. جنس حفاظ‌ آهنی پنجره معمولا از قوطی، میلگرد یا فرفورژه است. هر چه میزان تراکم آهن در این حفاظ‌ها بیشتر باشد، به همان نسبت قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

حفاظ پنجره

نصب حفاظ پنجره چه مزایایی دارد؟‌

  • کمک به افزایش امنیت ساختمان

یکی از مهم‌ترین مزایای نصب حفاظ آهنی پنجره این است که امنیت ساختمان را افزایش می‌دهد و جلوی سرقت را می‌گیرد. در بسیاری از خانه‌های ویلایی سارقین از طریق پنجره‌ها وارد ساختمان می‌شوند. امروزه همه افراد برای افزایش امنیت منازل خود درب‌های ورودی ضد سرقت با قفل‌های هوشمند نصب می‌کنند؛ اما از پنجره‌ها غافل هستند. در حالی که پنجره اولین مسیری است که یک دزد برای ورود به خانه انتخاب می‌کند.

  • ناامید شدن افراد سارق برای ورود به منزل

وقتی فردی ناشناس به عنوان سارق تصمیم می‌گیرد از یک ساختمان دزدی کند، بلافاصله با دیدن حفاظ پنجره از تصمیم خود منصرف می‌شود. چون مطمئن هستند کسی که به فکر نصب حفاظ بالکن و پنجره بوده، قطعا روش‌های دیگر مانند درب ضد سرقت و دوربین مدار بسته را نیز به کار برده است.

  • افزایش زیبایی نمای ساختمان

نرده‌های حفاظی که روی پنجره‌ها نصب می‌شود، علاوه بر مسائل امنیتی به زیباسازی نمای خارجی ساختمان‌ها نیز کمک می‌کند.‌ در ساخت این نوع حفاظ باید به فاکتور ظرافت و زیبایی نیز توجه ویژه‌ای شود. طراحان معمولا طرح‌های چشم‌نواز و متنوع برای حفاظ‌های فلزی پنجره و بالکن طراحی می‌کنند.

  • محافظت از کودکان

والدین در منازلی که دارای فرزند کوچک هستند، توجه ویژه‌ای به ساخت حفاظ پنجره و ساخت حفاظ بالکن دارند. بعضی از کودکان شیطنت‌های خاص خود را دارند و اصطلاحاً از در و دیوار بالا می‌روند و احتمال اینکه از پنجره خم شده و به بیرون از ساختمان سقوط کنند، وجود دارد. بنابراین استفاده از حفاظ u شکل خیال والدین را راحت خواهد کرد. این حفاظ در قسمت پایینی پنجره تا جایی که قد کودک می‌رسد، نصب می‌شود‌ و قسمت بالای پنجره باز است.

  • محافظت از شیشه‌های پنجره

گاهی اوقات برخورد یک توپ با شیشه ممکن است خسارت‌های زیادی دربرداشته باشد و مجبور شوید که هزینه زیادی بابت تعویض شیشه بپردازید. همچنین شیشه‌های شکسته علاوه بر خسارت‌های مالی ممکن است آسیب‌های جانی نیز در پی داشته باشد. نصب حفاظ روی پنجره تاثیر بسیار زیادی در محافظت از شیشه‌ها دارد.

  • امکان نصب حفاظ فلاور باکس روی پنجره

یکی از انواع جذاب حفاظ‌های پنجره که زیبایی خاص و منحصر به فردی دارد و به عنوان جاگلدانی نیز می‌توان از آن استفاده کرد، حفاظ فلاور باکس است. قرار دادن گلدان‌های زیبا روی این نوع حفاظ به افزایش روحیه و زیبایی محیط کمک می‌کند‌. همچنین استفاده از درب آکاردئونی برای حفاظ پنجره ها یک حفاظ متحرک ایجاد میکند.

حفاظ پنجره

قیمت حفاظ پنجره به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت ساخت حفاظ‌ پنجره به عواملی متعددی مانند طول و عرض پنجره، میزان آهن به کار رفته در آن، مدل حفاظ، هزینه‌های ساخت و هزینه نصب آن بستگی دارد. هرچه ابعاد یک پنجره بزرگ‌تر باشد، هزینه ساخت و نصب حفاظ نیز بیشتر خواهد بود. استفاده از حفاظ‌های فرفورژه و مدرن هزینه‌های بیشتری به همراه دارد. اما میزان امنیت آن‌ها نیز نسبت به مدل‌های ساده‌تر بیشتر است. برای خرید حفاظ پنجره با قیمت مناسب می‌توانید از طریق سایت گروه سازنده نرده و حفاظ ساختمان در تهران با آدرس اینترنتی https://www.ariyadar.com/ اقدام کنید. گروه سازنده نرده و حفاظ ساختمان در تهران بازدید از پنجره‌ها و نصب حفاظ آماده شده روی آن‌ها را به صورت رایگان انجام می‌دهد.

  • ۰۱/۰۵/۰۵
  • india dates india dates

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی